Lammin Ikkunan asiakaspalaute_asiakaspalaute

Lähetä asiakaspalaute

Me Lammin Ikkunalla panostamme palvelun laatuun kaikissa projekteissa. Joskus kuitenkin sattuu inhimillisiä virheitä. Tällä lomakkeella voit jättää meille asiakaspalautteen. Mitä tarkempaa tietoa meille annat, sitä parempaa palvelua pystymme sinulle tarjoamaan. Hoidetaan ikkunat ja ovet kuntoon!

Lähetä meille palautetta

Me Lammin Ikkunalla haluamme varmistaa, että saat kohteeseesi juuri sellaiset ikkunat ja ovet kuin sinä tarvitset. Autamme sinua myös pitämään huolta ikkunoista ja ovista, jotta ne palvelevat sinua pitkään. Jos haluat Lammin Ikkunan asiantuntijan auttavan sinua ikkunoihin ja oviin liittyvissä asioissa, kuten huollossa tai tuotereklamaatioissa, toimi alla olevien ohjeiden mukaisesti:

  1. Jos kyse on taloyhtiötä koskevasta ongelmasta, ole yhteydessä ensin taloyhtiön omaan isännöitsijään. Isännöitsijä selvittää tilanteen ja on tarvittaessa yhteydessä huoltoyhtiöön ja viime kädessä Lammin Ikkunan tehtaaseen. Lammin Ikkuna ei vastaa reklamaatiopyyntöihin, jotka ovat tulleet suoraan taloyhtiön asukkailta, vaan yhteydenpito hoidetaan aina taloyhtiöstä vastaavan isännöitsijän kanssa. Näin kaikki taloyhtiötä koskevat toimenpiteet tulee dokumentoitua oikein ja tiedotus hoidettua asianmukaisesti.
  2. Jos kyse on ikkunoiden tai ovien toimivuuteen liittyvästä ongelmasta, tutustu ennen yhteydenottoa ikkunoiden ja ovien huolto-ohjekirjaan materiaalipankissa. Asiantuntijamme opastaa sinua toimimaan aina ensin huolto-ohjekirjan mukaisesti (esim. lukkojen voitelut, tiivisteiden tarkistus), joten pidä huolta, että olet kokeillut huolto-ohjekirjan mukaisia toimenpiteitä ensin itsenäisesti. Mikäli ongelma ei selviä, ota yhteyttä.
  3. Jos kyse on ikkunoiden tai ovien asentamiseen liittyvästä ongelmasta, ole ensisijaisesti yhteydessä projektistasi vastanneeseen myyjään, asennuksesta vastanneeseen työpäällikköön tai asentajaryhmään. Löydät vastuuhenkilösi yhteystiedot tarjouksesta ja tilausvahvistuksesta. Kaikkien Lammin Ikkunan myyjien yhteystiedot löydät Yhteystiedot-sivulta.
  4. Kun tuote on toimitettu sinulle, varmista toimitettujen tuotteiden kunto kuljetusvaurioiden varalta. Tarkistus ja siitä tehtävä ilmoitus on jätettävä 7 päivän kuluessa suoraan rahdinkuljettajalle tai Lammin tehtaalle. Mikäli havaitset kuljetusvaurion, tee rahtikirjaan varaus (”lava rikki, pakkaus rikki, tms”). Kuljetusvaurioista tarvitaan aina valokuvia lähetyspakkauksellaan, mitkä liitetään mukaan korvausvaateeseen kuljetusyritykselle. Huomioi, että seinään asennettua vaurioitunutta tuotetta ei hyväksytä reklamaatioksi. Paras tapa on ensin tarkistaa pakkauksen kunto, minkä jälkeen tarkistaa tuote ennen kuin vanha ikkuna tai ovi puretaan pois paikoiltaan.
  5. Ennen tuotereklamaation tekemistä, tarkista takuuehdot. Lammin Ikkunan myöntämät takuuehdot tuotteille löydät materiaalipankista. Tutustu takuuehtoihin huolella ennen yhteydenottoa tehtaalle. Takuuehdot määrittävät sen, hyväksytäänkö tuotteessa havaittu poikkeama reklamaatioksi.
  6. Jos kyse on ikkunoiden tai ovien tuotereklamaatiosta, varmista että olet katsonut tuotetta kahden (2) metrin etäisyydeltä (Rakennusteollisuuden ohje). Mikäli edelleen näet tuotteessa selvän virheen, ota yhteyttä tämän sivun alalaidasta löytyvällä lomakkeella. Ota huomioon, että reklamaatio on tehtävä viiveettä virheen havaitsemisesta, jotta se voidaan korvata. Palautelomaketta täyttäessäsi ota seuraavanlaiset kuvat tuotteista:

1) Valokuva tuotteesta sisäpuolelta

Ota selkeä kuva palautteen kohteena olevasta tuotteesta sisäpuolelta, tarvittaessa myös ulkopuolelta.

2) Valokuva eristyslasin välilistasta

Ota selkeä kuva eristyslasin välilistassa olevasta mustesuihkutekstistä.

3) Sälekaihtimen merkinnät, jos kyse niistä

Mikäli palaute koskee sälekaihtimia, ota selkeä kuva alasäleen alapuolella tai kaihtimen yläkotelossa olevasta tekstistä (riippuu mallista).

Asiakaspalaute

"*" näyttää pakolliset kentät

1) Yleiset yhteystiedot

Tässä osiossa kartoitamme sinun henkilökohtaiset yhteystiedot, jotta osaamme ottaa sinuun yhteyttä. Mikäli edustat jotakin organisaatiota (esim. rakennusliike tai taloyhtiö), kirjaa Organisaatio-kohtaan yrityksen nimi.

2) Tarkemmat tiedot palautteesta

Tässä osiossa kysymme sinulta tarkempia kysymyksiä liittyen palautteen kohteena olevasta asiasta. Meille on tärkeää, että tiedämme mahdollisimman paljon asiasta etukäteen. Näin osaamme tarjota sinulle parasta mahdollista palvelua.
Liitä tähän yllä olevan ohjeistuksen mukaan otetut kuvat tuotteista.
Pudota tiedostot tähän tai
Sallitut tiedostotyypit: jpg, png, gif, pdf, Max. tiedoston koko: 128 MB.