Lammin Ikkunat ja Ovet mukana Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa

23.04.2018

Lammin Ikkunat ja Ovet on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluamme muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä tuotteidemme taustalla.

– Asiakkaamme arvostavat ikkuna- ja ovihankinnoissaan valmistajan pitkää kokemusta ja kotimaisuutta. Suunnittelemme ja valmistamme suomalaiset ikkuna- ja ovituotteemme valikoiduista korkealuokkaisista raaka-aineista tehtaillamme Lammilla sekä Kangasniemellä. Kotimaisuusasteemme onkin alan korkeimpia ja tuotteillamme on ollut Avainlippumerkin käyttöoikeus jo vuosien ajan. Suomalainen puu on tuotteidemme pääraaka-aineena ylivertainen, Hannu Saarinen, Lammin Ikkunan toimitusjohtaja kertoo.

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkki voidaan myöntää tuotteelle, joka on valmistettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus tuotteen omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Laskelmassa otetaan huomioon kaikki tuotteeseen kohdistuvat kustannukset.

Kolmevuotisella Onhan siinä Avainlippu -kampanjalla Suomalaisen Työn Liitto haluaa nostaa Avainlipun sille kuuluvaan arvoon.

Kampanjan verkkosivustolta löydät lisätietoja kampanjaan liittyen www.avainlippu.fi

http://avainlippu.suomalainentyo.fi